Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Semarang


4 posters

    Launch of new vouchers in Indonesia

    l.i.l
    l.i.l
    Born Family
    Born Family


    Male Jumlah posting : 52
    Age : 35
    nick mig33 : l.i.l
    Registration date : 01.02.09

    Launch of new vouchers in Indonesia Empty Launch of new vouchers in Indonesia

    Post by l.i.l 16th February 2009, 5:21 pm

    maltese wrote:Hi,

    Some of our Mig33 team will be at the following stores in Indonesia from 18th February onwards to meet users in conjunction with the launch of new vouchers.

    Millenium Plaza Lt. 2 MEDAN Millenium Plaza Lt.2 No.73-76, Jl. Kapten Muslim No.111, Medan
    Sun Plaza Lt. Lg MEDAN Sun Plaza Jl. Zainul Arifin Sun Plaza LG B-19 Medan
    Palladium Plaza Lt. 2 MEDAN Palladium Plasa Medan Lt.2 Blok 55-59 No.2-3, Jl. Kapten Maulana Lubis No.8
    Tata Graha A19 Medan MEDAN Jl. Kapten Muslim 111 Komp. Ruko Tata Graha Medan
    Zainul Arifin 81/95 Medan MEDAN Jl. Zainul Arifin No.81/95 Medan
    Nokia Plaza Medan Fair Lt.4 Medan MEDAN Plaza Medan Fair Lt.4; Jl. Gatot Subroto No.30 Medan
    Plaza Pondok Gede 2 Jakarta Timur Plaza Pondok Gede 2 Lt.dasar Blok A No.10; Jl. Pondok Gede Raya
    Connexion Kelapa Gading Jakarta Utara Kelapa Gading 2 lt dasar ?connexion kelapa Gading
    Mal Artha Gading Lt. 1 Jakarta Utara Mal Artha Gading Lt.1 A3 No.7 Millenium, Jakarta Utara
    Atrium Senen Lt. 3 (I) Jakarta Pusat Atrium Senen Lt.Basemant Jl. Senen Raya No.135, Jakarta Pusat 10410
    Cibubur Junction Lt. Lg Jakarta Timur Cibubur Junction Lt.LG No.30, Jl. Raya Cibubur, Jakarta
    Grand Indonesia Jakarta Pusat Grand Indonesia Lt.3 Blok EM 3-35; Jl. MH. Thamrin No.1 jakarta
    Mal Ciputra Lt.1 Unit 41 Jakarta Barat Mal Ciputra Lt.1 Unit 41; Jl. Arteri S Parman Grogol
    Mal Taman Anggrek Lt. 3 Jakarta Barat Mal Taman Anggrek Lt.3 No.318 (ex NPC Lama) Jl. Letjend S.Parman Kav 21 Grogol Jakarta Barat 11470
    Pacific Place Lt.3 3-27 Jakarta Pusat Pacific Place Mal, Lt.3 Unit 3 - 27; Jl. Jend. Sudirman Kav.52-53 Jakarta 12190
    Plaza Kalibata Lt. Dasar Jakarta Selatan Plasa Kalibata Lt.Dasar No.1, Jl. Raya Kalibata Jakarta Selatan
    Plaza Semanggi Lt. 2 Jakarta Pusat Plasa Semanggi Lt.2; Jl. Gatot Subroto
    Pluit Junction Jakarta Utara Pluit Junction Lt.3 Unit 307-308; Jl. Pluit Raya No.1 Jakarta
    Pondok Indah Mal 2 Lt. 3 Jakarta Selatan Pondok Indah Mal 2 Lt.3 No.309; Jl. Metro Pondok Indah Blok IIIB Jakarta Selatan
    Pondok Indah Mal Lt. Dasar Jakarta Selatan Pondok Indah Mal Lt.Dasar No.006 B, Jl. Metro Pondok Indah, Jakarta Selatan
    Mal Puri Indah Lt.2 Jakarta Barat Mal Puri Indah Lt.2; Jl. Puri Agung, Puri Indah
    Trio FX Jakarta Jakarta Pusat FX Plaza Lt.3, Pintu 1 Senayan


    Regards,
    maltese.
    gotrie_
    gotrie_
    STAFF FORUM
    STAFF FORUM


    Male Jumlah posting : 618
    Age : 36
    Lokasi : pojokan omah
    nick mig33 : gotrie_
    Facebook : turu
    Registration date : 31.01.09

    Launch of new vouchers in Indonesia Empty Re: Launch of new vouchers in Indonesia

    Post by gotrie_ 17th February 2009, 8:00 am

    po kwi lil :shock
    Jest
    Jest
    STAFF FORUM
    STAFF FORUM


    Female Jumlah posting : 630
    Age : 36
    Lokasi : Carving City
    nick mig33 : Jester_fec
    Registration date : 25.11.08

    Launch of new vouchers in Indonesia Empty Re: Launch of new vouchers in Indonesia

    Post by Jest 17th February 2009, 10:09 am

    Mksdte voucher gwe upu lilulil ❓
    adis
    adis
    VIP Family
    VIP Family


    Female Jumlah posting : 536
    Age : 36
    nick mig33 : dizty_iked_cudz
    Registration date : 20.11.08

    Launch of new vouchers in Indonesia Empty Re: Launch of new vouchers in Indonesia

    Post by adis 17th February 2009, 2:06 pm

    lil mungkin yg kamu maksud it vocher ap yah???


    dateng aj k launchingna d tempat2 yg uwda d sebutin d atas... :smile

    ben mudeng sakpoule lol!


    Terakhir diubah oleh adis tanggal 18th February 2009, 6:39 pm, total 1 kali diubah
    l.i.l
    l.i.l
    Born Family
    Born Family


    Male Jumlah posting : 52
    Age : 35
    nick mig33 : l.i.l
    Registration date : 01.02.09

    Launch of new vouchers in Indonesia Empty Re: Launch of new vouchers in Indonesia

    Post by l.i.l 18th February 2009, 1:06 pm

    vocher buat kredit/accounts dis.... :ops :ops

    Sponsored content


    Launch of new vouchers in Indonesia Empty Re: Launch of new vouchers in Indonesia

    Post by Sponsored content


      Waktu sekarang 15th May 2024, 4:36 pm